Jumaat, Mac 30, 2007

RMIT...

akhirnya aku sampai jugak kat Melbourne..perjalanan selama tujuh jam langsung tak terasa lama..mungkin dah terbiasa agaknya kot di samping tak ramai orang departed malam tu...aku dah jumpa Dr Brian dan Dr Chris yang cukup fasih berbahasa Indonesia..cuma masalah yang tinggal cuma satu iaitu my enrolment is not officially done. Jadi aku tak dapat nak access net and computer kat library..my workspace pon takde lagi..macam mana aku nak start keje...plak tu aku kena masuk kelas lagi..nasib baik satu jer..fuhh..kalau dua - tiga alamat aku lari balik malaysia laaa...

cuaca kat Melbourne sekarang sejuk sedikit...winter..so, angin sejuk dah mula bertiup ke Vic.. nasib baik masa mula-mula sampai En Nasir ambik aku kat airport dan bawa aku ke tempat yang aku nak sewa..ia sebuah bangunan lama yang dibina sekitar lewat 1800..so macam duduk dalam castle laa siket...biasalah kan keturunan anak-anak raja macma aku ni of course kena duduk tempat-tempat macam ni..hahahaha...berlagak betul...

satu lagi aku nak ucapkan terima kasih to my parents and family, Unn, Quzairi dan Ila sebab sanggup teman aku sampai aku fly...tak lupa jugak untuk Erwan, Farid dan Ally, Shah, Zack, Amirul dan sorang lagi aku tak ingat siapa namanya...thanks a lot guy..of course the surprise party were bloody terrific..!! The most thing I expected but I didn't actually..thank you so vey much...

that's it! I have to start my new brand day as a research student..not a lecturer anymore...wait for me guys! I will return for summer break and another short film...thrilled isn't it?

Tiada ulasan: