Ahad, Julai 15, 2007

suara melayu melbourne

hari ni aku jadi tetamu dalam slot sanggar budaya suara Melbourne..memalukan..ini semua si Nurul punya songeh laa ni..tapi okay laa jugak at least dapat jugak pendedahan dengan operasi konti...dan mereka semua mahukan aku join terus sebagai team members...walaupun lokasinya tidaklah jauh dari tempat aku tinggal tapi bila di malam hari tu yang buat aku malas...masa tengah sibuk-sibuk rehearsel tadi ada team ASTRO datang untuk untuk shooting dokumentari mengenai umat Islam seluruh dunia..aku ingat bob suami si Raja ada datang sekali..rupanya takde...

Esok aku nak kena update semula proposal dan bahan bacaan sebelum GRC on October..kali ni aku mesti mantapkan semua hujah aku dan mematahkan serangan daripada Kat yang cukup terror dalam hal-hal audience studies...tak sabar nak tunggu akhir bulan ni....sebabnya elaun nak masuk..keh keh keh..boleh laa aku beli DVD player, hard disk dan buku-buku baru tentang soap opera...dan aku tak sabar nak tunggu sequel National Treasure yang bakal ditayangkan next year...best laa movie tu...penuh dengan kepintaran dan kelicikan

Tiada ulasan: