Sabtu, Mac 06, 2010

keluar ke la trobe
































sebenarnya dah lama aku nak upload foto-foto ni, tapi tak menyempat...aku terlalu sibuk mengejar masa..sorry ler member-member kat Malaysia, aku dah lama tak call - sorry ler dayang erwanita dan raja nok humalagapas...nanti ada masa aku call wokeh? hehehehe....pagi-pagi buta aku dah bangun sebab si akmal ajak pi la trobe university...naik bas kat belakang rumah jer..lepas tu perjalanan ambik masa dalam 40 minutes...masa kami sampai tu tak ramai orang lagi..tapi la trobe uni ni mengingatkan aku kat flinders uni dulu..pagi-pagi sampai takde orang...bila dah pukul 10 macam tu baru ler ada umat...nasib baik ler aku tak study kat surburb lagi...yang seronok tu plak ada orientation..jadik, aku dengan akmal sibuk berlagak jadik freshies...macam gampang pon ada...keh keh keh keh...memalukan..okay laa tak bleh tulis banyak2...kang membazir mas aku..wakakakakaka...

Tiada ulasan: