Ahad, Mac 28, 2010

penat + sibuk



hai aku rasa macam tak larat dah nak menulis...nak pecah kepala hotak pon ada...tak tau dah apa lagi aku nak goreng....last friday aku dapat computer baru.....kali ni mac...au voir pc kah kah kah....dah ler besau dan laju, semangat laa siket aku nak menulis walau pon tak larat...last week gak aku dah jumpa supervisor aku selepas melakukan protes sebab dia begitu malas nak baca gue punya draft...dun play-play okay dengan gue, ngertik? kah kah kah...geram betol aku...yer ler kita dah buat penat-penat dia boleh buat muka sardin cap bunga kemboja...weekend macam ni sunyi betul kat office..yang ada cuma si danial yang asyik laa dok suruh aku bukak pintu sebab key card dia tak boleh guna..hai apa laa malang nasib honours student asyik kena buli...kah kah kah...memang bosan jadik student honours...aku ada sms tawakal kelmarin inform mamat tu aku nak mai adelaide...lama sungguh aku tak mai adelaide..rindu betul kat Christine, Val, Alex, Sam, Molly, Merry, Yoyo, Stefi dan Kiki...kali ni aku akan gunakan betol-betol conference di Adelaide untuk melepaskan tensen...aku pon nak jumpa si tristan tu gak..lama tak jumpa mamat tu...okay laa, nak sambung buat keje....jumpa lagi...

2 ulasan:

Zuwairi berkata...

wow. mac! bestnya... jiwa kelajuan kalau cmneh:)

Farish Farisha berkata...

la lama x dengaq cerita..bila hang nak balik mai sini?