Isnin, Ogos 23, 2010

bila nak habis??


bila pilih pekerjaan yang sebegini, satu persoalan yang sering dilontarkan oleh teman-teman ialah bila nak habis?? memang sakit hati bila difikirkan balik tapi nak buat macam mana dah minat...nak tak nak kena telan jugak..lusa ni aku nak berjumpa penyelia...tak tahu ler apa feedback yang bakal aku dapat...aku jarang bercerita pasal kerja sebab aku rasa kalau aku cerita banyak-banyak kat sini pon bukan orang paham...jadi baik laa aku cerita pasal benda lain...kelmarin aku berborak dengan cikgu yune (khairunnisa hj baharum) yang mengajar aku di sekolah kebangsaan bandar easter pada tahun 1988 sampai 1990. Lepas masuk sekolah menengah kami telah terputus hubungan...lama kami cari sampai laa cikgu md noh tolong inform kat cikgu zulkifli (agaknya) tentang kewujudan kami dalam facebook...hahaha..tak sangka akhirnya kami bertemu semula selepas lebih 15 tahun....lama tu..cikgu yune pon dah nak masuk zon pencen...aku ingat dulu cikgu yune siap bagi aku hadiah sbb dapat markah yang baik dalam subjek yang dia ajar...kenangan betul kat SKBE...tak tau apa jadik kat sekolah tu sekarang...nasib baik rinda mengajar kat situ...at least tahu gak serba sedikit perkembangan...hehehehe

2 ulasan:

Unknown berkata...

jumpa balik cikgu yune slps 20 thn..kdg2 mcm tk caye jer...dia siap tnye aku lagi napa nama ko tukar jd..tut...tut...

Unknown berkata...

jumpa balik cikgu yune slps 20 thn..kdg2 mcm tk caye jer...dia siap tnye aku lagi napa nama ko tukar jd..tut...tut...