Rabu, Januari 26, 2011

lama tak update


maaf laa..bukan sengaja tak mau update..sampaikan erwanita yang selalu update dari aku hahaha...sekarang tugas besar dah selesai....yang tinggal cuma tugas kecik-kecik..tapi tetap penting...apa pun sebelum terlewat aku nak ucapkan selamat tahun baru...kah kah dah dekat february baru nak ucap selamat tahun baru...apa pun sekarang aku nak berehat selepas hampir empat tahun aku tak buat apa...terima kasih pada erwanita dan miss yang sentiasa menyokong gue sepanjang 4 tahun bergelumang dengan kerja di sini..begitu juga dengan raja nor aminogue yang bagaikan dj radio - sentiasa menemani dari pagi sampai petang menceceh...kalau tak mesti aku bosan kat sini kan...sekarang ni tengah dok merancang kat mana nak pegi bercuti....kali ni aku nak enjoy puas2...

Tiada ulasan: