Sabtu, Mei 20, 2006

hai...sebut nama Wong Ah Fook mesti teringat kat JB..disebabkan Wong Ah Fook aku kena e-mail dia punya cucu si Datin Patricia tu..nasib baik laa si Datin tu balas e-mail aku ..terkejut jugak..ingatkan e-mail dia tu dah tak aktif lagi...

so, kira dah selamat laa 80 peratus untuk hak cipta foto-foto yang aku scan dari buku Wong Ah Fook : immigrant, builder and entrepreneur ....bukan main payah aku mencari ceraian buku ni dari internet tapi takde, rupa-rupanya ada kat dalam Flinders Library..macam taik kucing...tapi semalam duit aku dah terkorban sebanyak AUD100 semata-mata nak scan gambar Queen Adelaide dan Queen Victoria...wei macam mana laa orang tak pikir dua tiga kali nak terbitkan dokumentari pakai duit sendiri, jahanam beb...mangkuk betol laa...kalau mendapat sambutan ramai macam filem X-Men (aku penyokong no 1 Wolvarine dan Mystique) tu takpe laa jugak....ceh!

semalam si Azah bengong tu e-mail aku..entah hapa-hapa laa minah tu..aku suruh buat benda lain dia pergi buat bende yang aku tak suruh buat..kan dah jadik macam tak best...hai, dasar bunga taik ayam betol laa dia tuh..aku ingat nak call erwan hari nih..tapi memandangkan dia kat Chiang Mai aku call dia nanti laa...buat habiskan kredit aku jer telefon sampai ke thailand...baik aku tunggu dia balik malaya baru call...ok laa..aku nak pergi edit semua foto-foto nih kat AP..nanti senang bila Carly mintak next monday nih untuk edit dalam FCP..jumpa lagi..bye..

Tiada ulasan: