Jumaat, Mei 12, 2006

hari ni aku nak pergi menyunting dengan Carly...bukan Carly Clarkson...tapi honours student yang suka tolong aku mengedit sebab dia kena jadikan editing sebagai syarat utama untuk dia dapatkan honours...tapi sebelum tu aku kena menonton satu dokumentari tentang orang-orang sikh di canada..Cole kata dokumentari ni bagus dari suntingan jadik dia suruh aku apply dalam dokumentari aku...tak sabar rasanya nak tunggu projek dokumentari ni siap..kalau siap cepat senang laa aku nak pergi menyembah ke kementerian...
----------------------
apa laa..buat penat jer aku lari-lari balik ke flat tadi amek tape..tapi tetiba ada masalah plak kat deck...isk..geramnya..takpe harap-harap semua ok lepas nih..scott tengah tengok apa yang berlaku..nasib baik Carly cool ajer...isk..geram-geram betol...tensen gue...

Tiada ulasan: