Rabu, Ogos 22, 2007

its not right but its okay..

hari ni aku betul-betul rasa tak best..macam-macam nak kena buat sebelum next week...benda yang paling bosan nak tengok of course laa assignment si Cathie and Pavla..tapi bila aku fikir-fikir balik, walaupun assignment ni dua pages rasa macam tak tergamak pulak kalau aku tak buat..hahaha..so, kenalah jugak buat..nasib baik ada si Rosya dan Akma yang boleh jugak aku tanya & bincang apa nak buat...hehehe....Hikmah pun dah mula e-mail tanya tentang apa nak buat untuk radio program malam Ahad ni..aduh....banyaknya nak kena buat...

hari-hari berlalu macam biasa...takde apa yang menarik selain daripada penemuan argument yang baru dari apa yang terbaca dan dibaca....kadang-kadang tu best jugak kalau jadik budak nerd ni...hehehe....baca buku (konon-konon), lepas tu pergi kelas dengan semangat (semangat tengok jam bila laa nak tamat kelas) hahaha....ok laa tu kot...semalam aku called pak din dan kak liza discuss tentang methodology kajian aku...depa bagi macam-macam input yang sepatutnya aku dah perasan sejak awal-awal lagi..apa laa aku ni...tapi betol laaa kata pak din..dalam research ni kena kreatif bukan ikut buku semata-mata...buku tu cuma panduan jer....ok laa..aku nak kena fikir macam mana nak buat ayat pertama untuk essays ni....

Tiada ulasan: