Isnin, Ogos 13, 2007

lama betul tak update blogs di sini..sibuk sikit sem ni..bosan laa..dengan class dan essays...yuk!! aku ingat dah tak jumpa lagi benda-benda macam tu kat sini..tapi jumpa jugak..anyway nak buat macam mana...buat ajer laa...bak kata A'aliyah "just try again"...actually aku baru jer kemas meja aku yang bersepah-sepah macam titanic karam ni...kalau sapa tengok mesti koma tiga hari..nak buat macam mana kan, telan air liur ajer laa sesiapa yang memandang...

oh ya...ada banyak benda berlaku sepanjang peninggalan aku beberapa minggu...antaranya Raja dah dapat anak..sadly, baby tu sakit..apa pun harap Raja banyak bersabar...Ina dah pun melangsungkan perkahwinan..bukan Ina mawi okay....ini ina member baik aku...walaupun muka ada lebih kurang sama macam ina mawi tapi tetap dua insan yang berbeza...hahahah....next week Zam pulak kawin...kad kawin dia dah pon sampai kat rumah aku last week...thanks Zam, ingat jugak kau kat aku...

kelmarin aku ada call ajak..lama betul tak dengar cerita mamat tu...banyak laa benda kami membebel termasuklah isu sama ada wolverin tu betul-betul mutan ke tak...hahaha..kelakar kan? tak boleh lupa sebab zaman kami X-men memang favourite no satu..tu tak termasuk lagi spiderman, batman dan macam-macam lagi yang sewaktu dengannya....aku try called Din tapi mamat tu tak angkat pulak..isk tak tahu mana dia pergi...

oh ya...aku ada called Erwan dan kak Nosi...seperti biasa bergosip laa..best betol dapat member macam depa ni...macam-macam cerita kami terokai...kalau tadi berkisar dengan marvel tapi yang ini berkisar dengan isu-isu sosial dan kemasyarakatan..hahaha...sekali imbas macam deal dengan wakil rakyat pulak...cuaca kat sini masih sejuk..bosan betul laa..aku nak buat kerja pon tak boleh..tapi aku target nak clearkan semua sebelum GRC..harap-harap ok Insya'allah, Amin..hehehehe...

okay laa..aku nak pi baca buku...nanti kang duduk sini makan gaji buta pulak..yer laa asyik goyang kaki, makan tido...hahaha....cya guys!

Tiada ulasan: