Jumaat, Oktober 26, 2007

leganya!

hey hey hey...

GRC dah selamat....sekarang ni kena fokus utk post-GRC plak...perhaps, Chris will ask me for meeting sometimes next week to discuss another steps further in this research. Anyway, I am very happy as I did very well presentation, even though speechless sekejap in the q & a sessions. Apa pun depa puas hati, esp Dr Stephen dari NUS...siap sebut nama aku and point his finger on me waktu dia present keynote...oh bangganya...riak laa sekejap....keh keh keh...walhal research aku bukannya hebat sangat pun...mungkin it seems very ethnographic and the way I conceptualised the theoretical framework yang buat dia excited tanya lebih-lebih...

Ok lupakan GRC...aku baru jer dapat name list dari Azah - iaitu insan-insan yang digelar wanita yang menggemari televisyen drama...ada lapan orang semuanya dan rata-rata dari perlis...mak cik normah, mak cik rafida, mak cik fauziah, mak cik rokiah, mak cik misah, mak cik pura, dan mak cik Asma....alahai...nama pon tahap mak cik2 semuanya...ni yang buat aku exciting nak berjumpa dan bertentang mata...harap2 laa semua mak cik2 ni boleh bercakap dan ramah-tamah...bimbang jugak aku nanti jumpa semua jadik patung cendana tak bercakap-cakap...

Oh ya sebelum aku lupa, waktu GRC dengan tak sengajanya aku terjumpa Allison Wootherspoon, bekas penyelia sewaktu aku study kat Flinders dulu...memang lawak sampai dia pun terperanjat tengok aku study kat sini....apa lagi dia terus peluk cium sebab terlalu excited...memang lawak...terus aku teringat Cole dan Helen...Al beritahu aku Helen mengandung lagi untuk anak yang kedua..Cole pula semakin sibuk sekarang...dah lama rasanya aku tak e-mail Cole dan Helen....Al tanya sama ada aku akan buat filem lagi sepanjang aku di Melbourne...sorry laa Al, aku dah tak larat ler....dengan timbunan buku yang boleh membunuh sesiapa kalau jatuh kat atas kepala ni, macam mana laa aku nak buat filem?

tak sabar aku nak terbang ke Adelaide...walaupun ramai yang marah kt aku sbb tak pergi ke benua lain, tapi aku rasa selesa kat OZ...other than that, I learn a lot of things here and I will never stop....Kak Mira will be here somewhere around end of this year and Puan Liza plus Kak siti as well....hmmm...what would you think if we build another school of thought in term of cultural and media studies in the dept? this time an australian school of thought - that would be fun, hey! Ok laa..cukup laa takat ni...letih ler...nak rehat jap..ta!

Tiada ulasan: