Isnin, Oktober 08, 2007

member baru

Walaupun member aku ni dah lama bertandang kat melbourne ni, tapi hari ni jer aku ada masa untuk bercerita tentang 'ratu air mata' ni...aku panggil dia ratu air mata sebab mak cik ni selalu jer nak menangis bila stress....entah hapa-hapa laa...nasib baik ler si erwanita tak menangis bila stress cuma keluarkan statement "I want to be a woman" jer paling kurang...keh keh keh...kutuk siket erwan...biasalah sebelum raya ni kan...anyway, member aku ni namanya Rosya...aku pon kenal dia melalui si raja aminah...dia dan suaminya datang sekitar bulan Julai yang lalu...sapa nama suami dia ek? aku cuma panggil Zack jer...tapi kalau tak silap nama dia zamzuri....a week after anak rosya pon datang....budak cicah yang comel tu...anyway, itu jer laa aku nak cerita kali ni..ada masa nanti aku ada tulis lagi...

Tiada ulasan: