Rabu, Oktober 01, 2008

Salam Aidilfitri

Salam Aidilfitri

penulis blogs ini mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua pembaca dan rakan taulan yang sudi bertandang ke sini. tahun ini adalah kali ketiga penulis akan beraya di perantauan. walaupun rasa tak best tapi nak buat macam mana kan dah tugas terpaksa laa beraya kat sini. tapi jangan bimbang, hari raya tetap hari raya...bila dah habis raya nanti lupa laa semua pasal hari raya...suasana selepas hari raya mesti lebih seronok sebab dapat bergosip semula. apa khabar encik miswadi bin abdul rahim di nigeria? best tak beraya dengan kaum kerabat serena dan venus williams? mesti seronok sambil bergambar kat jelapang padi? apa khabar dayang erwanita?mesti bergaya sakan di pagi hari sambil memakai baju melayu potongan kau kunci cintaku dalam hatimu. aku bukan tak tahu perangai kau yang suka melaram tu. mesti kali ni bergambar kat depan pokok bunga kertas depan rumah lagi. jangan lupa control ayu. tahun ni raya aku seperti biasalah di ofis. nak buat macam mana kan. nasib baik ada angelo, alvin, trenton, steve, pete, wotka, huge, dan ashley. takdelah sunyi sangat. family di felda simpang waha? oh dah lama aku called. sejak semalam lagi. sampai tak larat depa mendengar aku menceceh kat dalam telefon. bukan cerita pasal hari raya tapi asyik dok bercerita pasal pemilihan umno dan politik semasa tanahair. nak buat macam mana kan. dah minat. untuk semua terutama farid dan erwanita jangan makan banyak sangat. nanti susah nak bergerak. buat raja aminah di pangsapuri kerinchi, semoga menjadi ibu mithali sempena raya ni. jangan lupa kau tu tak boleh pakai baju ala-ala untukmu feminin. kang runtuh moral pulak. buat rakan setugas di Malaya, selamat menyambut hari raya maaf zahir dan batin. jangan lupa lepas raya ni kita gaduh semula. disebabkan aku takde kad raya aku lampirkan satu foto menarik oleh matt harding, salah seorang penuntut RMIT dalam bidang fotografi. beliau pernah mengadakan satu pameran koleksi foto-foto beliau di RMIT ni tak lama dulu. anyway enjoy!



3 ulasan:

h.a.k.i.m berkata...

ooo...raya di perantauan ke...di mana tu.. jgn sedih2 hehe..

anyway selamat hari raya...

h.a.k.i.m berkata...

raya kat spg waha..taklaa... baru ja p aritu hehe... kat situ umah family angkat hubby... akak pon 1st time pegi tu....

ni raya di perantauan kat mana ni... eh lupa la..nama apa ni tuanpunya blog ni :)

Tanpa Nama berkata...

ko ni syah.sejak dari zaman moyang aku dulu, ko tak pernah berhenti membebel. aku tau aku memang tak seterer ko bab tu.you're unbeatable... no wonder pasni aku lak yang leh panggil ko azalanita.hahaha