Rabu, Julai 28, 2010

keluar dengan akmal

kelmarin aku keluar dengan si akmal...aku rasa bosan banget jadi tak moh laa duduk kat office lagi mengadap kerja tu...jadi aku suggest kat akmal untuk pergi melbourne botanical garden...imagine sepanjang-panjang aku dok kat sini tak pernah aku pegi situ...malas laa...nanti balik penat tak boleh study....tapi kali ni aku berazam nak pergi jugak kan...kakaka...akhirnya sampai gak...walaupun penat berjalan kaki dari rumah sampai ke sana tapi bila dah sampai hilang semua penat....banyak laa tempat kami pegi melawat....tapi aku paling suka pegi botanical garden tu...walaupun airnya mak aii kotor nak mamposs tapi bila dah kena cahaya matahari terus jadik cantik...kakakaka....apa pon enjoy ler...




















1 ulasan:

Mamok™ berkata...

Wow, bestnyer...