Isnin, November 27, 2006

hari ni mesti siap

tetiba ajer hari ni aku boleh banyak keje balik...ni gara-gara dokumentari untuk versi bahasa melayu tak siap lagi..bosan betul..nak kena ubah ending credit, subtitles dan banyak lagi..rasa nak baling jer mac tu kat luar..anyway aku dah dapat external hard drive yang Cole uruskan..ok laa...at least aku boleh save banyak benda...semalam Nick dah e-mail kat aku poster dan DVD cover untuk dokumentari Emma Hack..apa laa mamat tu eja nama bapak aku pon salah...rasa nak terajang jer...alamak, post sound script tak siap lagi untuk Emma hack...kalau dapat siapkan petang ni boleh laa aku rileks pergi Glenelg dengan si tawakal..malam tadi si Zura called aku ajak pi Harbour town..lama dah aku tak pergi tempat paling bosan dalam dunia tu sebab panjang sangat...sakit kaki aku nak berjalan ke sana sini...anyway, aku harap ni minggu last aku buat kerja- kerja final ni...next week Scott pergi vacation..so aku kena mintak dia siapkan dvd template untuk marketing sebelum jumaat ni..hehehehe....

Tiada ulasan: