Isnin, November 27, 2006

let's get the party started

Tajuk tu masih dalam proses lagi sebab semuanya tak habis lagi..tapi aku dah dapat beberapa result yang belum secara rasmi pon..tapi ok laa..at least dah keluar satu dua result...hari ni memang sibuk..aku rasa dekat 24 kali aku turun naik tangga pergi library semata-mata nak siapkan DVD cover..Alhamdulillah akirnya siap jugak..esok aku nak print dengan kertas yang berkualiti tinggi..print laa dalam 3-4 salinan...

semalam aku called Che Tuan..lama betul aku tak dengar suara dia yang tahap burung gagak tu..kali ni dia kena cirit birit laa pulak..macam-macam laa dia tu..tapi sempat jugak berborak dekat sejam lebih..terkutuk laa jugak satu dua perkara..entah hapa-hapa laa mak cik tu...minggu ni aku nak merayap lagi..kali ni nak pergi Glenelg laa plak..aku dah text Tawakal awal-awal lagi nak merayap seharian kat situ...lama betul aku tak ke sana..ingat lagi first time masa sampai kat Adelaide, Glenelg laa tempat pertama kali aku pergi..best laa kat situ sebab semuanya ada..tak macam tempat-tempat lain kat Adelaide...

ok laa..hari dah malam aku nak balik flat..malam ni ada satu dua program best kat SBS..kena tonton ni...hehehehe...

Tiada ulasan: