Selasa, November 14, 2006

mesti sabar

Satu perkara dalam hidup ialah kita kena selalu banyak bersabar..eventhough the hope sometimes seems very frail kita kena jugak bersabar..bersabar itu penting sebab kalau tidak kita akan stress..bila stress nanti tak boleh fokus dengan kerja-kerja yang kita nak lakukan..sepanjang kena chicken pox last week aku belajar banyak perkara...benar, kadang-kadang kita selalu lupa untuk mengenang sejenak apa yang biasa kita lakukan dan kita tinggalkan begitu sahaja...

Aku dah siapkan dokumentari Al-Jauhar: The Precious Stone..dan akan ditayangkan sempena Festival Filem dan Video Universiti hari Khamis ini..mujur Christine dan Gordon datang...so takde laa takut sangat..Cole dan Nick betul-betul banyak support dan bantu aku di saat-saat akhir...dan aku akan cuba siapkan yang terbaik sebelum dipersembahkan pula di Malaya dan kementerian...ok laa..semalam aku tidur lewat..tak semena-mena Nick ajak ke studio hingga lewat pagi...that's ok..anyway, Happy 25th Birthday Nick! dan lupa pula...Erwan...selamat hari jadi yang ke 28 tahun..

Tiada ulasan: