Selasa, Julai 15, 2008

Khabar dari Miss - Nigeria

Ape ko tgh wat ek skrg...mesti membuta kan kt sne skrg kul 7.30pg...kt cni kul 10.30 mlm....
Jap lg nk masak tp bukan aku yang masak, member aku si doktor 2 la yg masak...tiap2 hr dia jer yg memasaknye..aku just tlg2 jer ape yg patut...potong bawang ker...skrg asyk jer mkn nasi...nampak gaya x turun la berat aku..makin naik lg...lbih2 lg ptg td beli milo tin besar lg..pling special brand malaysia bai....pada member yg nk anto milo 2 takyahla terima kasih jer....member nie org kelantn so sume mask dia letak gula dan suka manis2 smpi tembikai pn ltak gula aku pn tibai jer...nasib baik aku byk member kelate dan selalu gak mkn yg diorang msknye....Even skrg pn hosmet kt Msia 3 org sume kelate....dulu hosmet aku org kelate jgk tp dh kawin dh de ank pn...dulu jer hosmet aku org johor dekat 8 thn ktorng duk same smpi la dia kawin......msg2 dh beranak pinak...aku jer bujang trng tang tang.............

Semalam kt cni hujan ribut angin kencng nk mampos prtma kali sejak aku lahir tgk live angin ribut mcm 2....mcm citer twister tahun 1999....kt cni xdela smpai lembu pn terbang gak 2 pembohong namenye...ps2 ujan slebat2 nye smpai banjir smlam......tp umah aku x plak ujan....
Oooo...ko kutuk aku yer...serupa taik ko..nie aku nk bercerita ttg ,member aku yg sorang nie name dia azlanshah...tp kami panggil dia azlan jer...tp aku panggil dia noya...jiran2 dia pnggil angah...ape tah yg best sagt name 2...nie kalo nk bercerita ttg mamat sekor nie mmg la pnjg x cukup sthun kena panngil doraemon kuarkan dr kantung ajaib dia.....masa kt SKBE...dia nie suka sgt menyanyi..kami time 2 darjah 6...bukn nk belajo sgt asyk jer nk main....siap wat prtndingan juara lagu lg....time 2 dkt UPSR pn ktorang main lg...
last2 kuar result UPSR aku yg pling teruk....masa prtndingan jenuh jugak aku nk cr sponsor hadiah nk bg kt penyanyi cabok nie....time 2 aku msih ingat yg selalu brtnding ialah si Azlan nielah ngan kawan baik dia si Md zaki, lailizah, esmawati dan marlina.kdg2 panggil penynyi jmputan lain Norwati.....antra lagu top yg selalu diorang nyanyi time 2 adalh dr penynyi spt ramlah ram, rohana jalil, wann, norsheila amin...wei jgn x tau time 2 sume top lagi...berada pada papan teratas....tp yg marlina nie suka sgt nyanyi lagu kump rock ekamatra-pusara lebuhraya dan sentuhan kecundang.....mane agaknye minah sekor nie mnghilang......siap tubuh group sendiri, irabella kot...mcm bangkai nama group....

Pastu kitorng main pen plak...siap wt bendera lg gantung....dulu2 macm bodoh.....wlpn main permainan bodoh tp kitorang semua dpt masuk universiti tau kecuali esmawaty.......Si azlan nie pntg de pertndingan menyanyi ker, syarahan ker dan lain2 muke dia jer yg masuk....xde muka org lain...kira2 popular la time 2...tp x plak msuk pertandingan musabaqah kt sekolah...yg aku tau dia msuk prtndingan musabaqah wakil blok2 kt felda simpang waha...x tau la menang ker x...rasenya saguhati kot......maklumlah tajuwid x pas....hahaha....bola sepak lngsng tak tau main...kaki bangku....

Ble msuk SMBE, aku dh x berape sgt ngan mamt sekor nie, time 2 member2 aku mcm asrif, irwan, azrul, zamzam, zul saian.....tp aku still ikut prkmbangan dia lagi...tp berubah jd penari plk....menari time ade menteri dtg...yg aku x paham bole dia bergelek, lenggang lenggok menari time 2....kalo aku dh bunuh diri.....menari sampai kt johor craft lg....sampai la tempt 2 bangkrup...dengan kawan baik dia 2 la md zaki......pas PMR aku g SMT dan putus hubungan sampai la abis SPM baru jumpe blik...2 pn kawan baik dia si razali dia bwk aku gi umah mamat nie.....benda yg aku tinggalkan selama 5 thun dulu kini kembali lg....disuruhnye aku plak menjadi juri...diorang menyanyi tp dh advance nynyi guna kaset plak....aku terpaksa bwk kaset blik nk nilai suara diorang yg mcm katak bentong 2....hahahaha..

Nak tau kisah selanjutnya tunggu....ape yg berlaku plak....jangan marah yeee....hahahahah

Tiada ulasan: