Jumaat, Julai 03, 2009

lepaks...

sambil mengetuk-ngetuk keyboard dan mencari idea apa yang patut ditulis, aku pun mengambil kesempatan untuk menulis sesuatu di sini...sebenarnya aku baru balik makan di restoren jepun di port philips arcade dengan alvin dna wotka....memang ngetop..mula-mula wotka macam tak nak pergi sebab dia 'hengat' tak sedap..lepas jer makan terus dia tak bercakap-cakap sambil mengunyah tanpa henti sebab terlalu ngetop katanya...sebelum pi makan kat restoren tu aku pergi beli rolling stone special edition tentang jacko...bukan senang nak dapat isu khas ni...dah ler harga $10...memang hampes...sampai jer ofis, raja humalagapas dah buzz aku mintak teka-teki..apa lagi, buang karen ler kejap main 'mari teka lirik' dengan mak cik tu...esok building 9 ditutup lagi..hapa aku nak buat...nak ke library pon semua ditutup...memang hampas dia orang ni...tiap-tiap minggu semua bangunan dia nak tutup...aku ingat nak pi beli lady in white..filem lama yang aku tonton kira-kira 23 tahun yang lampau..hari tu aku ada nampak kat jbhifi...petang ni aku pi beli ler...atau pun esok kot...hari ni sejuk betul..teringat kat molly..apa khabar agaknya molly yang peramah tu? agak-agak dia ingat aku lagi tak?

1 ulasan:

Putra berkata...

Acehhh...Dlm bnyk2 binatang...Anjing si Christine nie jadi pilihan ko ek..Nape tk letak gmbo ayam ka..itik ka...keh keh keh...Belajor sekolah agama tinggi2..smpi drjh khas..tapi yang ado...Waste time jer cikgu bedah..cikgu tonah ajar itu ini...kah kah..
ada aku kisah!! Lantak ko ler...