Jumaat, Julai 17, 2009

sibuk -- :P

memang penat dan sibuk siket lately..tu yang aku tak sempat nak tulis anything kat sini....lagi pun deadline dah dekat...ecehhh...aku yang buat special date tu...banyak laa...aku memang tak larat nak berkerja dengan penuh dedikasi dengan cuaca sebegini...better tarik selimut dan tidor macam yoyo (sila rujuk foto) ...ada gak faedahnya...apa khabar yoyo sekarang? last year aku jumpa dia malu-malu kucing sebab tak berapa kenal...yang datang sibuk purrrr kat aku cuma meri jer...apa khabar dayang erwanita dan raja nok hum alagapas pagi ni? okay ke tak okay? dengar masing-masing sibuk makan tak habis-habis...mesti nak menambahkan lagi berat badan...muahahahha...okay laa nak kena sambung ke balik..kang tak siap plak analysis aku...ciao :P p.s- raja nok, ko makan pulut panggang tak hengat kat aku..

2 ulasan:

Unknown berkata...

hopefully kesibukan ko ni memberikan hasil yang melatop gituk....

Putra berkata...

ape la yg busy mamat nie..keje tkde..mnjang gossip ja..kutuk org...kah kah