Rabu, Ogos 19, 2009

busy, busy, busy

aku busy banget lately. sampai nak terkeluar bijik mata aku mengadap menatang pc ni hari-hari. kalau dah tensen sangat tu aku bukak ler video klip beyonce. at least terhibur gak hati aku....hahaha..pas tu kena sambung balik buat keje..tak sabar aku nak habiskan menatang ni..lepas ni boleh ler aku pi honeymoon...pergi bercanda di tepian pantai ke kan...keh keh..bab imaginasi punya laa hebat...hari ni cuaca sangat baik..langit membiru dan angin penghujung musim sejuk sepoi-sepoi bertiup...hari ni mesti tulis banyak siket...walaupun akubaru ejr type lapan puluh perkataan, tapi aku berazam nak jadikan lapan ratus..keh keh keh...nak buat macam mana...susah betul nak goreng..aku bukan pakar goreng...goreng ikan boleh laa....itu pon tak pass gak...hari ni office sunyi sepi..vicky baru e-mail aku semalam...katanya nak balik this friday...chris tiba-tiba cakap nak ke singapore...alamatnya, lambat lagi ler dia baca aku punya draft..cesss....aku baru jer balik lunch di restoren jepun dengan alvin..mamat tu siap tanya lagi aku lagi -- aren't you supposed to fast? errkkkk...alamak, ye ke? 'one, 21 guns, lay down your arms, give up the fight...lalalala....' (belum puasa laa gi laaa)

Tiada ulasan: