Jumaat, Ogos 28, 2009

tak tau nak tulis apa

break kejap...lima minit pon jadik laa...at least, aku bleh tulis something kat sini...aku dengar dayang erwanita telah disampuk hantu...aku rasa mungkin faktor bilik beliau yang terlalu menawan dengan hiasan langsir-langsir berwarna purbakala...keh keh keh....tu nasib baik tak letak kemenyan, kalau tak mesti bangun tido terus jadi dukun besar paya rumput...kena laa pulak aku mai umah hang bawak pulut kuning dengan ayam panggang...cuaca hari ni panas dan gembira....takde laa muram kesejukan...apa pon petang ni aku ingat nak pegi shopping...aku dah remind gregoria untuk pergi membeli teh bercitarasa tinggi kat shopping mall...sekali-sekala kena laa jadik mat salah siket kan..keh keh keh...okay ler aku nak sambung buat keje....jumpa lagi... p.s- wah erwanita, aku dengar ko dah passed lesen kereta...bleh ler nyanyi a thousand miles macam citer white chicks...hahaha

2 ulasan:

sentuhan @rjuna berkata...

woi ko asyik shopping jer, aku nie tak kuar langsung dari kampung batu 7 nie,,..nak shopping mana pun tak tau..kalau ko tu ada duit lebih hantar2lah benda yang best2 ke coklet ke/dvd cerita best ke/cenderamata ke/hemmm..ini makan sendiri jer!...

sentuhan @rjuna berkata...

apa nie geram betullah, aku tulis punya lah panjang komen, tiba2 hilang je...wei pontianak, ko ingat aku nie "waris Jari Hantu" ke..eh! ko kalau shopping apa2 hantarlah kat aku sikit coklat ke, cenderamata kecik2 ke...aku nak hantar ko makanan boleh ker!...