Rabu, Ogos 26, 2009

boleh laaa....














hari ni takde mood nak menulis...jadi aku ubah siket penampilan blogs ni walaupun tak bleh kalahkan blogs malay mok yang ngetop tu (sebab hari-hari tukar template)...semalam hujan ribut melanda tapi nasib baik aku tak terperangkap kat uni...balik jer bilik faizal dok tanya dah makan ke belum...? aku seperti biasa buat ler muka puppy lookk siket terus dia bagi aku kari ikan kering, kek lapis dan roti...banyak betul makanan dan aku tak tau bila nak makan...masuk jer bilik aku terus nonton filem the night of the hunter (1955) yang aku beli kat jbhifi...akuc arik totoro tapi tak jumpa...dah takde baru carik...masa melambak hari tu aku tak nak beli...okay ler...sambung lagi lain kali...

1 ulasan:

sentuhan @rjuna berkata...

apasal pilih layout mcm NOK NOK kat masjid india jer...sama plak dengan corak baju MELAYU kak su BUkak API..tak kuasa u!...