Khamis, November 05, 2009

di serang hantu


bila aku bangun pagi tadi tiba-tiba aku terlihat ada mesej yang tidak dibaca kat cell phone..rupanya dayang erwanita yang sms....malam tadi punya mesej..mesti aku penat sangat tido tak sedar dia text...nak balas pon dah siang...lagi pon aku lupa nak recharge..keh keh keh..rupanya dayang telah di serang hantu pontianak ketika minum di dapur...peristiwa tersebut berlaku selepas dia keluar dari toilet...haus sangat katanya..masa tengah minum air tu laa dia mendengar hilaian yang cukup kuat dan clear..tapi menurut pakar ilmu mistik dan perbomohan raja nok humalagapas,kalau bunyik menatang tu kuat maksudnya jauh dari kita...kalu sayup-sayup memang sangat dekat dengan kita...tu laa dayang bernasib baik...kalu tak mahunya dia pon sama mengilai malam tadi...kih kih kih....aku pon tertanya-tanya gak mana si raja nok humalapagas ni belajar bab-bab macam ni...ada pengalaman menangkap hantu ke? cukup-cukup laa jadi hantu zaman muda-muda dulu..tu yang sampai jatuh tersembab kat dalam kelab...kah kah kah...gambar kat atas tu adalah sekadar hiasan ketika rosya diva menyamar menjadi hantu kotak waktu packing kelmarin...malu-malu konon..pegi dahhhhh!!!

Tiada ulasan: