Isnin, November 02, 2009

hati remuk


'tapi aku asyik teringat je kat dia.. makin teringat kat dia, makin aku marah kat dia, makin kuat aku maki hamun kat dia. makin kuat aku maki kat dia, makin banyak la doa tak baik aku untuk dia' -- aku dengar amad hensem baru putus cinta..ala rileks laa amad najahal, bunga bukan sekuntum...tak caya tanya raja nok humalagapas...dia sendiri percaya cinta tu ada di mana-mana..erkk, betol ke dia yang cakap..ke aku yang cakap...kah kah kah...tengok cam dayang erwanita...putus cinta rileks jer...takde cakap apa pon...tu laa gentleman sebenar...kah kah kah...kita kena matured, betul tak wan...bila cakap pasal cinta ni, teringat plak soalan cepu emas raja nok humalagapas kat aku beberapa minggu lepas - - 'eh hang ni cakap pasal cinta, hang pernah bercinta ke dak?' -- jeng jeng jeng....jika kau bercinta lagi....bercinta laa sepenuhnya...haaaaaaaaaaaaaa...

Tiada ulasan: