Sabtu, November 07, 2009

a new beginning


- nilaa dia working space tempat geng-geng terbaru aku nanti...pastinya meriah dengan rosya diva, nok vikranto, nok mimi, dan juga dua lagi mat salleh sapa tak kenal..

-ni plak working space wotka dan alvin sehati sejiwa...ke restoren lima dollar sama di daki, ke aldis sama dituruni...

- satu lagi shot untuk space rosya diva..maklumlah kang aku tak upload dia membebel macam mak nenek pulak nanti

-yang ni plak working space rosya diva...wah best laa rosya diva diapirt oleh nok vikranto dan sorang mat salleh dari desgin school...muahahaha....

- ini working space terbaru aku kat dalam 'the zone'. boleh laa...hari jumaat kelmarin angelo datang bagi aku the gnome ni...so aku letak ler kat tepi corner tu sebagai guidance angle..keh keh keh..


atas permintaan rosya diva yang tak dapat datang ke research precint yang baru (kini dikenali sebagai 'the zone') aku uploadkan laa siket-siket gambar yang ada kat sini...selepas berhempas pulas packing dan unpacking, maka aku dapat sedikit masa hari ni untuk upload beberapa keping foto gambar...ko kena belanja aku makan tau rosya, maklumlah kau kan diva...dengan tram driver ko bleh gaduh, takkan dengan aku belanja makan pon tak boleh....kuang kuang kuang...aku tak dapat type banyak-banyak sebab kat library...kat the zone, internet tak bleh guna lagi...harap jer nama commercial...hahaha..

Tiada ulasan: