Sabtu, November 07, 2009

'the zone'


-ini adalah meeting room dalam the zone...nampak eksklusif...boleh tahan laa..tapi kecik sangat...mungkin nak jimat microphone..

-ini plak ruang cross discipline..tak siap pon lagi...agaknya untuk budak-budak first degree..

-yang ni pon tak diinstall dengan any furniture...masih dalam process pengubahsuaian...

-haa yang ni plak aku tak tau...ruang pameran kot...aku memang tak paham benda-benda subjektif macam ni...

-yang ni plak tingkap kat tepi working space yang baru...belakang aku working space si ashley..thanks ash sbb tolong aku set up everything semalam...

the zone ni adalah nama terbaru untuk research precint...jadi lepas ni kami akan panggil opis baru ni the zone..bunyik macam begitu moden...tak tahu laa service macam mana nanti...dalam the zone ni, ada beberapa ruang yang digelar nucleus, bonza, dan macam-macam lagi laaa....jadi aku letak sedikit foto untuk memberi gambaran apa yang ada kat dalam the zone ni...boleh laa...at least aku dapat environment baru untuk mulakan kerja dengan lebih kuat...keh keh keh-- makan tido..

Tiada ulasan: