Sabtu, Disember 26, 2009

christmas journey



masih lagi dalam mood christmas...tengah lepaks-lepaks kat alvin's secret garden tiba-tiba wokar ajak pergi lepaks kat beach di williamstown..aku tak berapa gemar melepak kat tepi pantai sebab panas...hahaha..jadi aku ajak depa pegi garden dekat pantai tu...memang best dan mendamaikan...alvin dan wotka amek kesempatan baring-baring tapi aku sibuk shoot photo...dah lama aku tak practice amek gambar jadi semua yang aku amek entah hapa-hapa...lusa ni gregoria ajak bbq kat umah dia jadik kenalah pegi sebab dia dah buat preparation..aku tengah dok fikir nak beli apa untuk dia...chocolate and wine kot..tapi pompuan tu tak suka minum wine...kang aku beli tak minum membazir plak..tapi takpe, alvin dan wokar ada..depa bleh tolong perabihkan...kakaka...



Tiada ulasan: