Selasa, Disember 08, 2009

sahabat lama: shalawati mohd sidek


lama betul aku tak jumpa watie....last-last jumpa kat facebook...last aku contact watie tak silap 2 tahun yang lepas...lepas tu terus senyap sebab aku pun busy...watie memang member baik aku waktu sekolah kat sekolah menengah bandar easter dulu..masa tu kami sekelas - 4 teknikal 2 dan 5 teknikal 2...aku jadi ketua kelas dan dia plak jadik penolong ketua kelas....satu perkara lawak tentang minah ni dia suka gelak kuat-kuat....dan kami satu geng - zura, ami dan sally selalu laa berborak waktu kat kelas...tapi paling aku tak lupa ialah bila kami semua kena buat projek hidroponik di bawah penyeliaan cikgu shis..lama tak jumpa cikgu shis..apa khabar agaknya orang tua tu..walaupun garang dia baik...lepas SPM tahun 1995, kami ditakdirkan masuk ke ITM shah alam bersama-sama..tapi berlainan kursus..dia amek art and design dan aku plak ke matrikulasi..dan start dari situ kami dah jarang jumpa...lepas jer aku kena tendang secara terhormat oleh ITM, terus lost contact sehinggalah aku call dia beberapa tahun yang lepas...rupanya watie dah ada anak sorang....hahah kelakar betol laa....aku banyak benda tulis tapi tak sempat..nanti sambung..hahaha..

Tiada ulasan: