Khamis, Disember 31, 2009

post christmas BBQ

beberapa hari selepas christmas gregoria call untuk BBQ..kali ni dia cakap nak sponsor semua sekali yang penting aku, alvin dan wokar mesti datang...jadi pagi-pagi buta aku dah bangun beli gift dan soft drink - lime, lemon and bitter. hari tu agak mendung dan sunny pada sebelah petang jadik kami pon enjoy ler makan-makan...alvin bertindak jadik tukang masak, wokar tukang potong bawang, aku menyediakan flavour dan kemas meja, gregoria buat salad....bila start makan memang best..tapi bila dah makan terlalu banyak terus mengantuk...hahaha...lepas tu gregoria sediakan coffee dan kami makan dengan desert yang dia beli dari turkish pastry...bila dah berbual2 lebih kurang 2 - 3 jam lebih, gregoria ajak tengok transformer 2 pulak...so kami tengok ler kat bilik dia yang comel tu...habis tengok movie dalam jam 9 lebih...then aku balik ofis kemas barang-barang, sampai rumah dalam jam 11 malam..then call parents aku plak...berceloteh dengan setengah jam, ingat nak tido tapi dah lama tak call dayang erwanita...aku pon call ler mamat tu...dekat 2 jam aku call dia...then aku tido sekitar jam 2 pagi..kah kah kah...


















Tiada ulasan: