Selasa, Februari 16, 2010

afternoon at the museum

walaupun melbourne museum ni kat belakang rumah, tapi aku tak pernah pergi pon..ada laa sekali aku lalu tiga tahun lepas tu pon sebab aku nak pergi tengok spiderman 3. tapi kali ni aku pi ajak si akmal tu pergi melawat museum untuk kali yang pertama dalam sejarah aku dok kat sini kah kah kah...boleh tahan laa museum ni sebab interaktif dan semua pameran diletakkan dalam suasana yang indah dan harmoni..yer laa tu...hahahaha...aku habiskan masa hampir 3-4 jam nak tengok dan membaca fakta tentang haiwan, sejarah australia dan juga seksualiti...yang lawak tu aku siap amek gambar replika orang telanjang terus kena marah dengan guard kat situ..keh keh keh...aku terus delete pic tersebut sbb itu kan sensitivity jadi kena laa jaga dan hormat orang lain punya personal matter..betoi tak?




Tiada ulasan: