Selasa, Februari 16, 2010

keluar dengan akmal





aku keluar minum milkshake dengan akmal kelmarin di Brunetti dah lama tak keluar jadi aku ajak laa mamat tu keluar sekali...mula-mula nak makan kek coklat, bila aku cakap semua kek coklat ni 100 peratus mengandungi alkohol terus dia tak jadi nak makan hahaha...bila aku nak order tiramisu pondia tak bagi jadi terpaksa ler aku melupakan semua benda-benda tersebut..jadi aku order ler french tart..boleh tahan ler gak sedapnya..rasa macam tart nenas masa hari raya...brunetti ni memang terkenal dengan makanan yang ngetop2...tapi yang aku suka tengok (tak pernah minum okay) ialah kop yang dicampur dengan liquor dan diletakkan sedikit krim...mesti sedap kan? hahahaha...kalu terminum mesti jadik macam nyamuk lepas kena racun serangga.

Tiada ulasan: