Isnin, Februari 01, 2010

sibuk!

aku terlalu sibuk dalam sebulan dua ini..jadi,takde masa langsung nak update blogs...hari ni tak panas sangat...jadi,aku keluar minum dengan akmal..dah lama aku nak keluar dengan mamat tu sebenarnya tapi tak sempat....bila fikir-fikir balik better pergi makan crepe..dah lama aku tak makan menatang yang serupa lempeng orang jawa tapi tiba-tiba harganya punya ler mahal kat sini....sapa-sapa yang suka makan lempeng tu jangan tak percaya lempeng tu harga dekat dua puloh hingget sekeping kat sini...hahahaha....so, aku dok melepak jer laa kejenya hari ni dengan akmal..ala rileks laa siket..nanti bila dah tak tensen baru sambung buat keje..betoi tak? hari ni gak bayar sewa rumah untuk tiga bulan berikutnya dan aku tak perlu pening-pening kepala lagi lepas ni...malam tadi aku called dayang erwanita...maklumlah, dah lama tak call beliau...katanya sekarang tugas dah semakin mencabar...kira ala-ala PA artis sekarang ni...bila dah jadik PA glamer ni kena laa menjaga penampilan ala artis gak...apa kata ko pakai topi yang ada bunga-bungaan tu...mesti orang lagi respect kat hang...hahaha...



1 ulasan:

sentuhan @rjuna berkata...

crepe nie makanan perancis no wonder mahal..