Ahad, Mei 02, 2010

Malam Alumni Maktab Adabi Maharani Muar 2010


sorry laa geng aku lama tak update...aku pon busy giler siapkan keje...tiba-tiba aku dimaklumkan ada malam pertemuan semula Maktab Adabi Maharani di Kelab Golf Tanjung Emas Muar...ni laa kali pertama aku dengar Maktab Adabi ada persatuan alumni...last year ada jugak dengar depa buat tapi kat kawasan sekolah jer...laa ni dah berkembang kat kelab golf laa pulak....tak lama lagi nanti buat plak kat convention centre...hahaha mana tahu kan...aku seperti biasa memang laa tak dapat nak menghadirkan diri...harap-harap member yang lain boleh hadir...bukan senang nak dapat peluang macam ni..setahun sekali pon payah...kalau dulu-dulu jangan harap ler nak buat majlis macam ni...nak buat majlis perpisahan pon payah...nasib baik laa masa time aku dulu budak-budak ni terutamanya junior kat asrama lelaki bersungguh-sungguh buat...cepat betul masa berlalu kan...tak sangka dah pon masuk 13 tahun....masih terngiang-ngiang lagi suara cikgu maimunah menjerit perkatan sogoshosha...punya laa kuat dan sampai hari ni ler aku ingat macam mana nak buat esei tentang topik tersebut...hahahaha...tu belom masuk cikgu zack, cikgu hassan, cikgu zainab dan arwah cikgu haznah...macam-macam...tapi baguslah bila dah ada majlis alumni sebegini sekurang-kurangnya yang jauh dapat dirapatkan dan yang dekat kita dekatkan lagi...bagi bekas-bekas pelajar Maktab Adabi Maharani Muar di luar sana yang teringin nak makan free, berikut maklumat majlis tersebut:

Malam Abadi Bersama adalah salah satu majlis di bawah anjuran Persatuan Alumni Maktab Adabi Maharani,Muar yang akan diadakan pada :

Tarikh : 15 MEI 2010.
Masa : 8:00 PM - 11:55 PM
Tempat : Kelab Golf Tanjung Emas, Muar.

Sebarang pertanyaan, sila hubungi :

Office Maktab Adabi : 06-9522486
Encik Mohd Hasan Bin Taib(PENGETUA) : 012-6703286
Muhamad Khair Bin Khamis : 017-6959457
Nur Haidar Binti Ismail : 019-7891782
Norhayati Binti Basri : 014-7221203

dan bagi sesiapa yang nak menghubungi rakan-rakan lama dengan cara yang lebih mudah, sila join group Maktab Adabi Maharani Muar di Facebook.

Tiada ulasan: