Isnin, Jun 06, 2011

detik-detik indah

sepanjang hidup aku memang banyak peristiwa gembira yang aku tak boleh lupa, tetapi peristiwa hari ini memang aku tak boleh lupa langsung sepanjang hidup...perjalanan yang aku tempuh selama ni sudah tamat...hari ni aku boleh tarik nafas sedalam-dalamnya...aku bebas dan relax...itulah kata-kata penyelia aku petang tadi ketika bersua dengannya dalam sebuah majlis di Lygon st. sekarang aku perlu bersaing dalam bidang yang serba mencabar...cuma aku akan rindu segala kenangan di building 4 and 9 Bowen st. Bermula pada musim luruh 2007 di building 4 Bowen st. aku tamatkan perjalanan panjang selama empat tahun pada awal musim sejuk 2011 di building9 di Bowen st juga. sakit pening jangan cakap, bak kata pepatah kami di sini - hanya orang gila yang akan buat kerja-kerja sebegini...berfikir tanpa had dan tamat...lebih penat dari kerja-kerja orang lain...stress jangan cakap...tapi selepas semuanya berakhir, aku tersenyum sendirian sambil gelak-gelak...apa pun aku nak ucapkan terima kasih kepada ibu bapa dan sahabat-sahabat baik dan juga rakan taulan yang aku kenal sepanjang aku enam tahun di bumi 'downunder'...you are the best...especially yang dok baca dan bagi komen kat blogs ni...hahahaha....terima kasih sekali lagi..love you guys!!

Tiada ulasan: