Ahad, Jun 12, 2011

makan-makan

hari ni aku bangun lewat..biasalah kan kalau bangun awal pon aku nak buat apa aje...semua kerja dah siap baik laa aku buat taik mata untuk menebus kembali masa empat tahun yang tak cukup tidur tu...aku terbangun bila naz tiba-tiba text ajar keluar makan bersama akmal...memandangkan takde apa nak buat jadi aku ikut aje laa....tapi tempat tu punya laa jauh banget...dekat 45 minit naik train...mak aii ini tempat makan ke tempat nak proses makanan....sampai jer rupanya tempat yang sangat islamic...tak hairanlah kalau akmal yang pilih (gelak sambil tutup mulut)...naz pulak yang dok merungut sejuk dan mengantuk sejak tadi dah tersenyum-senyum....so kami pilih untuk makan steak...boleh tahan....tapi takdelah mencapai tahap sedap...aku cuma boleh bagi 3 dari sepuluh mata...hahaha..sungguh! memang tak sedap...lepas makan terus balik ke city semula...naz ajak minum kopi...aku on aje...akmal nak terus balik sebab dah terlalu kenyang...sampai kat kedai kopi aku order passion fruit cheese cake...naz pulak makan macaroon...boleh tahan sedap...aku bagi 6 dari sepuluh mata...sorry laa takde pic nak letak..aku ni punya pandai bawak kamera tapilupa nak bawa cable utk transfer gambar...nanti laa aku pinjam dengan akmal ini malam...ok laa nak balik...kang nanti sejuk pulak...demam nanti menyusahkan pulak..cya!

Tiada ulasan: