Isnin, Jun 20, 2011

minggu-minggu terakhir

memang tak sabar nak balik...semua barang dah siap packed...jadi sekarang ni cuma bilang hari sahaja...masa aku leka berborak dengan rosya tadi tiba-tiba aku dapat call dari printing service...rupanya menatang yang aku dok lama tunggu dah siap...excited laa jugak..ye laa kan empat tahun lamanya aku buat menatang ni..tu tak masuk lagi dengan keadaan stressnya, dengan perangai supervisor yang boleh buat darah aku turun naik..hahaha...tak sanggup betul rasanya....nak dipendekkan cerita, aku pun turun bergegas ke printing centre...dari jauh aku dah nampak menatang tu dah diletakkan kat atas meja...dalam hati aku cuma cakap - kemas dan tampak elegant....ewahhh...kena puji gak...hahaha....lepas aje aku clearkan semua perkara, terus aje angkut naik ke office...lepas tu aku ambil dua, satu aku terus bagi ke makcik main supervisor..aku dah agak dia ada kat office...sebab dia dok asyik laa e-mail aku dari pagi tadi dok tanya pasal artikel...lepas tu berborak pulak dekat setengah jam....then, habis borak, aku bergegas plak pegi ke bilik second supervisor...kebetulan dia ada..yang aku tau pakcik ni jarang ada...mungkin sekarang student tengah cuti...suka betul dia dapat satu copy menatang ni...hahaha...dan pada aku ada lagi empat copy..satu nak bagi kat situ, satu lagi kat sini..dua aku simpan...boleh laa aku peluk tiap-tiap malam...menatang yang bagi aku nightmare selama empat tahun..even dah habis keje pon masih gak aku trauma hahaha (sambil lap air mata)...

4 ulasan:

NoorGie berkata...

tahniah...akhirnya penantian itu berakhir...penat lelah berbaloi...selamat kembali kepangkuan bumi Malaysia dan Kota Tinggi

cherita nan lalu berkata...

haha thanks kak Gie :)

rintzpalil berkata...

Lan,
aku yg buat Latihan Ilmiah pun jiwa kacau selama 1 sem. dpt aku bygkan how nightmare ko selama 4 tahn.

cherita nan lalu berkata...

hahaha rin, memang sangat teruk dan mendebarkan