Sabtu, Jun 16, 2007

fuhh

Aku baru jer habis tengok movie - Under the Tuscan Sun - Diane Lanne & Christina Oh..enjoy banget deh...hehehe...tak tahu nak buat apa..pergi school tadi perabih dua chapter buku "love in the Evening"...habis juga akhirnya...bosan betol laaa....ingat nak call nocc tapi bila fikir-fikir balik esok ajer laa call...dia e-mail aku hari tu...seperti biasalah gosip-gosip hangat negara ketika ini...hehehehe...

hari ni takde langsung sinar matahari..aku nak keluar rasa macam malas ajer..bangun pun lewat..aku ingat nak susun semula jadual rutin aku..kalau berterusan macam ni sakit laaa....isnin aku nak jumpa Chris..so, aku kena baca beberapa atikel siket lagi untuk explain tentang konsep yang aku mahu lakukan..kalau aku nak buat case studies mesti cerewet...hmm...apa nak buat lepas ni? bakar roti dan minum teh? oh tidak..for sure aku tak tidur nanti..eh, nanti jap..ada susu kan dalam fridge? minum susu ajer laaa..at least, cepat sikit aku nak mengantuk...yummy....

esok aku nak buat apa? isk...baca lagi? tidaks....takde life langsung laaa..tak nak laa jadik nerd baca buku, merepek itu ini.....ewwww....not me...lusa aku, Abi dan Fariha nak pergi tengok fantastic four kat IMAX...mesti thrill nih...hara-harap tak ramai orang...hahahaha...aku ingat lagi....aku tengok first series Fantastic Four tu kat Sydney..lama dah...dua tahun sudah..and now the second one is coming..mesti lawak....masa aku pergi Borders tadi aku ingat nak beli Fantastic Four tapi bila terpandang Under the Tuscan Sun aku lupakan tujuan asal aku...aku dah tengok cerita ni dulu spring last year kat TV....tapi tak puas hati nak tengok jugak lagi..hehehe..ok laaa..nak buat kerja lain...ciao!

Tiada ulasan: