Rabu, November 19, 2008

selamat pagi sayang yehaaa!!


Bertemankan lagu favourite aku - selamat pagi sayang, nyanyian noorkumalasari, aku pon mengupdate blogs ni...busy ler tu yang tak update...dengan presentation ler, kertas kerja itu ini tak siap lagi...seminggu lagi aku akan ke Adelaide untuk satu conference tentang 'globalising religion and culture'. jadi dengan tak confidentnya, aku akan present satu paper dengan wokar...tapi yang lebih penting ialah aku nak melawat christine. lama dah tak jumpa. last jumpa christine masa last winter. itu pon dia datang mengejut dengan sam. laa ni christine pi travel ke sydney. semalam dia ada bagi kat aku beberapa keping foto. cantik betul sydney. bila tengok sydney ingat min. lama tak dengar berita apa jadik budak kecik tu laa ni. mesti seronok main snow kat warwick.


bercerita tentang christine, teringat aku waktu first-first time jumpa dia kat dewan kuliah. satu-satunya insan kulit putih australia yang begitu friendly dengan aku. bila time semester break dia akan bagi e-mail untuk pergi excursion. biasanya kami akan pergi hiking di adelaide hills dan victor harbour. lepas tu kami akan tengok reservoir dan juga ikan paus setiap kali sekitar september. bila dah penat berjalan sana-sini, dia akan ajak aku pi lunch kat rumah dia bersama suami dia, val. kali ini aku ke adelaide tak keseorangan. alvin, wokar, rosya + family akan ikut serta. tak sabar nak jumpa stefi dan kiki. menurut christine mereka semua dah membesar bagai johan. haha.

1 ulasan:

NoorGie berkata...

eee jelesnye akaq tgk org leh g obersea ni...nak g jugak....nak g jugak....