Jumaat, November 12, 2010

nak buat apa lagi?


hari ni amat membosankan, jadi aku ingat nak balik awal dan habiskan menonton siri supernatural season 5 yang aku baru beli kelmarin....maka lengkaplah semua season koleksi supernatural aku..tup tup plak aku dengar nak buat season 6 hampess...nampaknya kena mai sini balik laa next year...hari ni mendung dan nampak akan hujan..baguih laa sebab dah lama sangat tak hujan asyik berdebu jer cuaca kat sini....aku ni sampai kena sakit tekak baru nak baik...gregoria plak nak bagi aku lollies percuma maka aku tunggu laa gak kan walaupun dah sakit tekak...kah kah kah...minggu ni tak banyak benda aku baut melainkan buat bacaan yang lebih rapi sebab takut repetition...tapi rasanya wokar dah awal-awal warning ada repetition tapi aku malas betul nak baca semula...takpe laa tunggu apa si chris tu cakap...malas dah aku nak tengok...laa ni aku nak rileks sekejap...

1 ulasan:

sentuhan @rjuna berkata...

desperate housewives dan gossip girl...