Ahad, November 07, 2010

tak sihat


pada mulanya aku nak habiskan masa seharian di rumah sebab aku tak berapa sihat hari ni...tapi disebabkan wokar dah called aku nak jumpa di office terpaksa laa aku datang...tak tahu plak apa makcik tu nak cakap...hari ni agak berangin tetapi tidak terlalu sejuk...yang aku tak berapa gemar ialah debunga yang berterbangan ke sana ke mari yang boleh menyebabkan aku sesak nafas dan sakit tekak...minggu ni antara minggu yang palik sibuk sepanjang aku kat sini...aku kena siapkan draft pertama hasil kajian bertahun-tahun untuk disemak kali pertama...harap-harap semua okay...aku target sebelum akhir february semua dah boleh hantar dan aku boleh berehat sekejap kat sini sebelum pulang ke Malaya...

2 ulasan:

NoorGie berkata...

pollen allergies ke?
hopefully you r getting better...take care

sentuhan @rjuna berkata...

ko kena kuatkan semangat, tabahkan hati. jangan putus senmangat...