Selasa, Ogos 22, 2006

essay due

Esok aku nak kena hantar esei Helen..tak banyak dalam enam hingga tujuh muka surat..tapi berminggu laa jugak aku nak fikir apa nak tulis..akhirnya semua selesai last week..dan minggu ini aku akan tumpukan dengan proposal sebelum proses sound post bermula minggu depan..jumaat ni jadual aku memang pack..aku akan mulakan shooting tentang emma (sila lawat www.emmahack.com.au) untuk projek potrait dokumentari...tak sabar nak mengajar orang macam mana nak menghasilkan dokumentari..tapi aku pulak masih lagi terkapai-kapai..nak pegang mixer pon takut..tak ngetop betul laa aku ni...

Hmm..hujung minggu ni zura dan kak liza ajak makan-makan..lama dah tak pergi makan-makan...aku ni tak berapa minat sebenarnya nak berkumpul kat rumah orang ramai-ramai...tapi aku ingat nak ajak Christine pergi picnic cuti musim bunga ni...kalau Molly ada lagi seronok...boleh pergi lari-lari macam cerita house in praire...perasan laa pulak...

Dua tiga hari ni asyik hujan ajer..tapi seronok laa jugak tengok hujan..hujung minggu lepas aku mendaki bukit bukau dekat main campus..sampai laa kat empat paling tinggi dan dapat lihat full shot Flinders Uni...cantik amat..ingat hujung minggu kalau takde kerja nak pi ambik gambar kat situ laa jap..heheh..ok laa..nak sambung keje..jumpa lagi..

Tiada ulasan: