Khamis, Ogos 10, 2006

post-sound presentation

Hari ni aku nak habiskan masa di library menonton Mysteries of Egypt (Imax Version) sebab aku nak betul-betul bersedia sebelum present dalam kelas Helen next week..tapi mesti laa aku mengelabah kalau dia oang tanya habis hilang semua fakta yang aku berbuih-buih hafal..apa laa..memalukan betul..tapi harap-harap tak jadik macam tu laa..semalam aku jumpa Helen tanya dia itu ini sebab aku tak faha satu soalan dia..then, dia suka laa kalau aku tanya itu ini..aku perasan Helen ni dari dulu dia memang suka kalau orang pergi tanya dia..tapi kalau dia tengah hangin satu badan jangan laa tanya habis dia semua orang kena marah macam aku dengan Carly kena marah dengan dia hari tu..entah hapa-hapa laa...

Jumaat ni aku nak ke Dymocks Book Store sebab buku yang aku order dah sampai...buku tu tentang cinematography dan lighting..tapi yang syok tu ada notes tentang Ariflex Film Camera..aku ni obses betul dengan Film Camera sebab gambarnya ngetop...cantik yang amat berbanding DV..tapi aku tak pernah guna HDV dan tertanya-tanya gak macam mana bentuknya..apakah selari dengan DV atau lebih baik...hmm..ok laa..aku ada kerja nak buat..jumpa lagi..

Tiada ulasan: