Ahad, Ogos 27, 2006

sundayyyyy

Hujung minggu ni aku dah keluar sedikit awal..lebih kurang pukul sebelas lebih macam tu..taklarat nak bangun pagi sebab penat pergi shooting tempohari tak hilang lagi..apa laa...esok pagi aku ada temujanji dengan Cole dan Carly..mereka nak tengok lagi segala benda yang dah disunting..tapi aku rasa mesti Carly kena bebel dengan cole esok sebab dia telah 'melupakan' projek aku untuk seketika..hehehe...

aku dah hantar proposal pada colleague kat jabatan..so aku nak fokus pada borang-borang yang entah hapa-hapa tu pulak lepas ni...hmmm...apa lagi ek..oh ye...Alison punya esei dua pages due jumaat ni..aku tak tulis apa kebende pon lagi..ingat malam ni nak mula type siket..pasal manifesto laa..dogma laa..mana aku tahu semua tu...teori dalam filem banyak mengarut...buat aku tak faham langsung...

Pagi ni aku dah hantar mixer set kat Zura (bukan mixer buat kek ok)..simpan jap kat dalam rumah dia sebelum aku pulangkan kepada Scott esok..next week aku nak tempah mixer dan camera cepat-cepat sebelum student lain book..nanti tak dapat aku nak praktis macam last year...tapi aku dah terror siket laa pasal DAT..sboleh laaa...nasib baik Nick ajar aku siket-siket walaupun dia pon tak berapa pandai sangat...not bad..

Bilik aku dah bersepah-sepah...cuma dapat bertahan seminggu jer kekemasan yang telah dilakukan...entah hapa-hapa...ni semua shooting tu punya pasal..essays lagi..nasib baik sem ni tak banyak esei...cuma buat projek jer lebih-lebih..tapi tu tak tahu lagi kalau tiba-tiba Cole suruh aku tulis report ke apa ke...habis laaa aku nanti...isk tak sabarnya nak balik Malaysia...lagi dua minggu sem break start...lepas tu tinggal sebulan lebih jer lagi sebelum balik....cak pong! cak pong!...hai menderita laa sapa duduk lama-lama kat sini...

Tapi itu laa pengalaman yang aku dapat...pergi belajar dengan melancong memang berbeza...pergi study kat tempat yang asing tapi takde member yang satu course memang tak rock...tensen beb..takde siapa yang ktia nak refer kalau ada masalah...so, jangan jadik macam aku....kah kah kah...ok laa...nak balik makan..masak laa apa yang ada...

Tiada ulasan: