Selasa, Ogos 08, 2006

film camera

Agak lama aku tidak menulis apa-apa di blogs ni..sebab aku sibuk banget...banyak gila kelas kena pergi..aku betul-betul tensen laa semester ni..tapi kelas yang aku paling enjoy pastinya kelas Helen..seronok dan thriller..sebab semua assignment yang dia bagi jelas dan mudah aku faham...kelas yang paling bosan banget ialah kelas Alison..bak kata Cole, Alison's mind is out of space..tu yang susah sangat nak faham apa yang dia dok kata....nasib baik laa Helen ada masuk dalam kelas dia untuk ajar film camera 16mm..
ni kali yang kedua aku belajar kamera ni...best.. cuma yang susahnya mas anak masukkan film role kat dalam magazine..kena raba sana-sini dalam kanvas hitam takut terkena cahaya...sesi kali ini ada kamera Ari...last year akut ak sempat pun nak pegang Ari ni..cuma dapat pegang Bolex dan Aton ajer...ok laa sampai sini laa dulu..aku nak siapkan post sound presentation untuk kelas helen next week..semester ni walaupun bosan amat tapi syok gak sebab ini laa semester terakhir aku kat Flinders Uni..lepas ni aku kena merantau kat tempat lain pulak..sajer nak berubah angin kata orang..kah kah kah kah..
anyway tahniah kepada Erwan sebab dah hantar tesis...tak lama lagi boleh graduate dan teruskan dengan pelan yang baru...bye!

Tiada ulasan: