Isnin, Ogos 28, 2006

penatnya

Hari ni rasa macam nak pengsan...pagi-pagi lagi aku dah bangun pergi rumah Zura ambik mixer yang aku simpan jap kat rumah dia...disebabkan rumah dia dekat dengan Sturt so aku pon mengambil kesempatan ini untuk menjadikan rumah beliau sebagai pusat logistik...senang sikit tak payahlah aku nak mengangkut barang-barang tu semua sampai ke flat...Aku sampai kat Sturt jam sembilan pagi...Scott tegur aku kenapa datang terlalu awal...suka hati aku laa nak datang awal...ceh!

Jam sepuluh Carly dah mula cari aku kat production office...lepas tu Cole datang...kami pun mula laa menyunting bersama-sama di samping memberi komen yang mana perlu..lepas tu rehat sekejap dan sambung sampai laa jam empat petang...penat tu jangan cakap laa...bosan yang amat..sampai esei Alison pon aku tak start lagi..ingat nak mula malam ni..kalau tak mula habislah hari khamis ni memang aku tak tidur malam punya sebab nak kena siapkan esei tu....banyak pulak tu...dua pages..kira banyak laa tu...hahahahaha...

Tiada ulasan: