Sabtu, Disember 09, 2006

bungee jumping i dun care...

Dalam hidup kadang-kadang kita mesti menghadapi suasana yang tidak keruan dan juga kekeliruan ketika mahu membuat keputusan. Membuat sesuatu keputusan memang cukup susah. Sehinggakan kita sendiri tidak pasti sama ada keputusan yang kita ambil itu betul-betul sempurna atau tidak. Membuat keputusan samalah juga seperti kita mahu menulis sesuatu. Hendak mula menulis memang payah tetapi jika apa yang kita tulis itu berada pada landasan yang betul dan tepat, kita seolah-olah tidak mahu menamatkan apa yang kita sedang tulis.

Ok. Barang-barang semua dah hampir siap aku packed. Cuma tinggal nak cari kotak untuk isi semua DVD yang aku dah siapkan di sini. Aku harap Cole akan siapkan surat pengesahan untuk semua barang-barang ni sebelum aku kena tahan dengan customs kat airport sebab bawa terlalu banyak DVD ke Malaya. Nanti disangka pula aku ini penjual DVD cetak rompak. So, be prepared..sediakan payung sebelum hujan. Hmm..esok aku nak pergi excursion dengan Christine. Alamak, Christmas gifts tak bungkus lagi. Hadiah untuk Molly pun aku dah beli. Ok laa..at least Molly tak marah dengan aku kalau akubawa sesuatu untuk dia nanti..allright..jumpa lagi..

Tiada ulasan: