Selasa, Februari 03, 2009

stesen berikutnya: Rawang


foto-foto ni sebenarnya first trip aku ke kuala lumpur tempohari untuk bertemu maria farida (bukan nama sebenar) di rawang dan juga dayang erwanita (boleh dianggap sebenar jika perlu, muahahaha) di kuala lumpur. ini pon aku baru jer dapatkan dari dayang erwanita sewaktu aku melawat melaka kelmarin. itu pon tak semua aku dapat disebabkan pen drive aku dah penuh. tapi sebelum tu aku nak mengucapkan semoga cepat sembuh kepada maria farida disebabkan terkena serangan demam denggi. aku harap tak serius. kalau dia nak aku jampikan air penawar versi yahu-yahu buleh jugak....hahaha. aku sebenarnya malas nak bubuh foto diri sendiri kat sini. tapi disebabkan terlalu banyak permintaan dari hati ke hati (muahahaha...perasan gampang), maka aku letakkan laa foto aku kat sini jugak. foto ni diambil oleh dayang erwanita ketika aku tengah masukkan barang-barang ke dalam kereta depan rumah sewa farid di rawang ni.

selepas jer dayang erwanita ambik gambar tu, terus jer jiran tetangga maria farida datang menyapa bertanya khabar. depa ingatkan kami ni semua tinggal serumah dan baru berpindah di situ. sebenarnya kami cuma melawat maria farida jer. dah lama tak bertemu sejak maria farida berpindah ke rawang dan erwanita pula ke melaka menjadi dayang di sana. tapi foto terpenting iaitu maria farida dan dayang erwanita kena diletakkan di sini jugak sebab mereka merupakan watak utama dalam trip ke rawang ni. tapi you all kena teka sendiri laa yang mana satu depa...hahaha. trip ke rawang ni berjalan lancar atas bantuan maria farida sebab dia dah beli kereta. untuk sapa-sapa yang tengah ambik lesen memandu (terutamanya buat amad najahal tak hensem di jb) sila belajar dengan betul. contohilah pemanduan berhemah maria farida ni...walaupun dia dah kira setaraf diva rawang, tapi masih lagi merendah diri ketika memandu di jalan raya..hahaha....

1 ulasan:

Putra berkata...

Aloo noya..mati2 aku hengat dayang erwanita tue pompuan..rupe2 nye jantan ek..kah kah...hengat girlfrendz ko...tk tau ler yg mane satu diorang muka same jer...ade talian hayat lg ker...ape2 ajer..aku bosan nie duk cni..tue yg asyk merewang kt blog2 org bagi comment...pas nie nk g blog aznil nawawi plaks...aku try cr blog lilihidayu zubir, ramlee idris, rostam muahamad tp tk delah..mcm siot..okler aku nk p airport nie ambik mmber dtg cni..chow!