Jumaat, Februari 25, 2011

berkemas

aku rasakan bilik aku dah macam gudang...penuh dengan kotak sehinggakan aku susah nak bergerak...inilah bilik kecil yang aku diami selama hampir 4 tahun...dari Mac 2007 hinggalah pertengah Mac tahun ini...hanya kerana aku mahu tinggal berdekatan dengan kampus maka aku memilih untuk 'menderita' dalam bilik yang kecil umpama stor ini dengan bayaran 790 dollar sebulan...kira-kira 2400 ringgit malaysia sebulan...rasanya kalau di KL aku boleh hidup di condominium mewah...lupakan saja impian itu...demi kerja aku sanggup korban apa sahaja especially keselesaan hidup...ramai orang cakap belajar di luar negara seronok...tapi takdelah seseronok yang dibayangkan..aku sendiri letih tengok pic ni hahahaha.....

1 ulasan:

NoorGie berkata...

mak aiii adinda oiiiii
dahsatnya bilik nih...berkemas2 nih nak balik masia for good ke :)