Isnin, Februari 21, 2011

minum kopi lagi

beberapa hari selepas ke Geelong aku keluar plak dengan wokar dan alvin...aku dah tak tau nak buat apa lagi kat sini...nak balik ke Malaysia cepat-cepat pun aku rasa tak berbaloi jugak..baik aku melepakkan kepala otak aku yang tak pernah berehat selama empt tahun dulu...selepas lunch kelmarin aku ajak wokar dan alvin minum kopi...lama betul rasanya tak melepak macam dulu-dulu...lepas ni tak tau laa bila lagi boleh lepak sama-sama...kalau dah balik Malaysia tu aku tak rasa boleh jumpa tiap2 minggu..agaknya dua thaun sekali kot baru boleh jumpa hahahaha...apa pun coffee shop yang kami pergi tu memang ngetop...kami pegi dudk kat tingkat atas sambil berborak panjang sebelum balik opis semula kira-kira satu jam lebih selepas itu hahaha...






Tiada ulasan: